Інтернет-магазин  ВІКТОРІЯ МАРКЕТ
Оплата і доставка

Способи оплати

Післяплата
Оплата на картку «Приватбанк»
Укрпошта
50 - 100 ₴
Відправлять у понеділок
Доставлять за 3–7 днів
Нова Пошта
80 - 120 ₴
Відправлять завтра
Доставлять за 1–2 дні

Регіони доставки

Україна (по всіх регіонах)

Умови повернення та обміну

Повернення товару за домовленістю протягом 14 днів

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін та повернення

Які основні правила щодо обміну та повернення товару?

Ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам. У нашій компанії обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня покупки, можливий за дотримання таких умов:

- Збережені заводські пломби, захисні плівки на товарі;

– збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів у одноразовій (блістерній) упаковці – якщо упаковка не розкривалася;

– товар немає слідів експлуатації;

– у наявності оригінальна, цілісна упаковка товару та його комплектуючих;

– збережено повну комплектацію товару, передбачену виробником: аксесуари, витратні матеріали, супровідну документацію, гарантійний талон, програмне забезпечення та інше.

Повернення коштів:

– при оплаті VISA/MasterCard з моменту повернення товару до магазину – протягом 24 годин;

- при безготівковій формі оплати - протягом 24 годин, після отримання оригіналу листа на повернення та зворотної накладної.

Що робити, якщо товар, яким ви не користувалися, вам не підійшов?

КРОК 1: переконатися, що від дати покупки минуло не більше 14 днів.

КРОК 2: звернутися до нашого офісу за вказаними на сайті номерами телефонів.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, то відправка товару здійснюється за рахунок замовника до складу постачальника.

Як повернути чи обміняти товар неналежної якості?

Повернення або обмін товару неналежної якості можливе за наявності:

– документа, що підтверджує придбання товару ( видаткова накладна);

– повної комплектації товару згідно з інструкцією виробника;

– письмової заяви на обмін товару чи повернення коштів.

Що таке товар неналежної якості?

Товар неналежної якості – це товар, наявність суттєвого недоліку якого підтверджено актом (висновком) авторизованого сервісного центру виробника.

Істотний недолік – недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, що виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак: він не може бути усунений; його усунення потребує понад чотирнадцять днів; робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

У яких випадках не можна обміняти чи повернути товар?

Підставою відмови у обміні чи повернення товару, передусім, може бути недотримання вище викладених умов.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають

Умови гарантії

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».